LETOVANJE EGIPAT 2024
HURGADA 2024
Hotel Royal Star Beach Resort 4*
Naša procena između 3*+ i 4*
Lokacija:
hotel Royal Star Beach Resort se nalazi spostvenoj peščanoj plaži u oblasti Al Dahar, na 10 km udaljenosti od aerodroma.
Hotelska ponuda:
recepecija, lobi, restoran, a la carte restorani, tri bara, spoljašnji bazen, stoni tenis, prostorija za masaže, prodavnice, salon lepote, wifi internet.
Sobe:
klima uređaj, SAT TV, telefon, mini bar, kupatilo, fen, većina soba ima balkon ili terasu.
Ishrana:
all inclusive – „sve uključeno”- doručak, ručak, večera, užine, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića po hotelskim pravilima (samoposluživanje, izbor više jel
Pasoši srpskih državljana moraju važiti najmanje 6 meseci nakon povratka sa putovanja
ZBOG UČESTALIH PROMENA TARIFA AVIO PREVOZNIKA USLED PROMO PERIODA MOLIMO PUTNIKE DA TAČNU CENU PROVERE SA SLUŽBOM PRODAJE NA 0665560001
CENE SU IZRAŽENE U EVRIMA PO OSOBI I VAŽE ZA UPLATU AKONTACIJE. CENE ZA LETO SU IZRAŽENE SA URAČUNATIM POPUSTOM ZA RANI BUKING
SVE CENE SU DATE NA OSNOVU TRENUTNE RASPOLOŽIVOSTI I KAO TAKVE PODLOŽNE SU PROMENI
CENA ARANŽMANA UKLJUČUJE:
Transfer aerodrom – hotel – aerodrom
6,9,10, 13 noćenja u izabranom hotelu na bazi navedene usluge
Povratnu avio kartu na relaciji Beograd -Hurgada-Beograd (direktan let) sa dozvoljenih 20kg prtljaga po osobi po smeru
Aerodromske takse iznose ukupno oko 76 € i YQ taksu za gorivo iznosi oko 13 € – (aviokompanijska doplata za gorivo u slučaju poskupljenja goriva)
usluge vodiča na srpskom jeziku
• Međunarodno zdravstveno osiguranje Dunav osiguranje (za državljane Republike Srbije do 75 godina starosti) u iznosu osigurane sume od 15.000 EUR KOJE POKRIVA I LEČENJE COVID-19
CENA ARANŽMANA NE UKLJUČUJE:
Deca do 2 godine plaćaju iznos od 50€ (nemaju sedište u avionu);
Egipatsku vizu i usluge viziranja 25EUR po pasošu na aerodromu u Hurgadi / Svi putnici koji nisu državljani Srbije su u obavezi da se sami informišu o viznom režimu. Ukoliko se odluka promeni, putnici
ce biti blagovremeno obaveste
USLOVI PLAĆANJA:
Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije, a ostatak je podložan promeni.
NAČIN PLAĆANJA: gotovinski – uplata avansa, na ime usluge rezervacije, u iznosu od 40% od cene u dinarskoj protivvrednosti prilikom prijave, ostatak najkasnije 20 dana pre polaska ne odnosi se ena putnike sa zamenskim vaucerom
kreditnim karticama ( Visa, Dina card, Master Card, Maestro)
uplatom preko računa agencije u izdatu profakturu
ČEKOVIMA GRAĐANA Prilikom rezervacije se plaća avans od 50% od ukupne cene aranžmana gotovinski, a ostatak čekovima u 3 do 5 jednakim mesečnim ratama svakog 10, 20 i 30-og u mesecu.
• VAŽNA NAPOMENA: MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 140 PUTNIKA PO LETU. ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA
VAŽNE NAPOMENE U VEZI SA PCR TESTOM:
• Kod prevoza avionom dozvoljeno je maksimum 23kg prtljaga, u slučaju veće kilaže prtljaga organizator putovanja ne snosi odgovornost da avio kompanija naplati višak prtljaga
• Pasoši srpskih državljana moraju važiti najmanje 6 meseci nakon povratka sa putovanja
• Popusti za decu važe samo uz dve punoplatežne osobe
• Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za dodatni ležaj cenu po osobi u dvokrevetnoj sobi
• Dete do 2 god. nema sedište u avionu, autobusu, ishranu, a ni krevet u hotelu
• Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije
• Svaka promena rezervacije (datuma, hotela ili imena putnika) se doplaćuje 50 eur. Nova rezervacija se radi po cenama iz važećeg cenovnika.
• Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte (i ima sedište u avionu, autobusu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta)
• Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj
• Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta, hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika
• U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00 h. Ukoliko gost želiti da zadrži duže sobu obavezan je da to najavi recepciji hotela kao i da plati dodatnu uslugu.
• Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti “lanč paketom”
• Raspodelu soba vrši isljučivo osoblje recepcije hotela tako da svi dodatni zahtevi i želje se prosleđuju hotelu, ali organizator putovanja ne može da garantuje ispunjenje, zagarantovana je samo usluga koja je naplaćena
• Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija što se ne smatra promenom aranžmana.
• Avionske karte, vaučere i ostala dokumenta aerodromski predstavnik organizatora putovanja predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije na aerodromu Beograd.
• Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. ‐ predstvanik organizatora putovanja je obavezan da dočeka i isprati putnike i vrši obilaske prema rasporedu
• U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, potrebno je da obavestite predstavnika agencije na prvom info sastanku ili telefonom a da se o tome napravi zapisnik potpisan od strane putnika i predstavnika agenicje (napominjemo da reklamacije za koje organizator putovanja sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane)
• Molimo Vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, nasilje, saobraćajna nezgoda i sl.) obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite (predstavnik agencije je ovlašćen da pomogne u posredovanju između pitnika i nadležnih organa)
• Fakultativne izlete organizuje lokalna turistička agencija, prijavljivanje i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene
• Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost
• Opisi i fotografije smeštajnih kapaciteta nalaze se na web sajtu.
• Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta ili promene tarifa prevoznika.
• Agencija zadržava pravo promene redosleda sadržaja programa usled vanrednih okolnosti na koje nije mogla uticati.
• Agencija si odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja
• Preporučujemo kupovinu osiguranja od otkaza putovanja. Mogućnost kupovine u agenciji.
VAŽNE NAPOMENE – COVID-19:
• pre leta, putnici će biti u obavezi da popune kopiju dokumenta “Traveler Declaration” pre dobijanja boarding pass-a u kojem će morati da pruže sledeće informacije: da li je putnik putovao negde 14 dana pre puta u Egipat / potvrdu putnika da 14 dana pre putovanja nije osećao bilo kakve simptome virusa COVID- 19 / potvrdu putnika da 14 dana pre putovanja nije bio u kontaktu sa osobom zaraženom virusom COVID-19 / potvrdu putnika da će se obratiti hotelskom menadžmentu na prvu pojavu simtpoma virusa COVID-19 za vreme boravka u Egiptu / potvrdu da putnik ima uplaćeno međunarodno putno zdravstveno osiguranje koje pokriva COVID-19;
• svim putnicima ce pre ulaska u avion biti merena temperatura, a ukoliko ista bude iznosila 38 stepeni ili vise, avio kompanija ce biti u obavezi da putniku ne dozvoli da se ukrca na let;
• turističke vize su ukinute za boravak putnika koji uđu u Egipat do 31. oktobra 2020. , a ova informacija se odnosi samo na državljane zemalja (medju kojima je i Srbija) koji vize mogu kupiti na licu mesta, na aerodromu u Hurgadi. Svi putnici koji nisu državljani Srbije su u obavezi da se sami informišu o viznom režimu;
• ministarstvo zdravlja Egipta će pokriti troškove lečenja putnika pozitivnih na COVID-19 do potpunog oporavka; (još uvek radimo na tome da dobijemo precizne informacije i kako će biti potrebno postupati u pomenutoj situaciji);
• putnici će biti u obavezi da drže sigurnu fizičku distancu prilikom ulaska i izlaska iz aviona u skladu sa instrukcijama koje utvrđuju aerodromi i avio prevoznik;
• svi avioni će biti sterilizovani i dezinfekcionisani posle svakog leta;
• putnici i kabinsko osoblje je u obavezi da nosi zaštitne maske;
• nakon sletanja na egipatski aerodrom, svi putnici će biti dezinfikovani;
• nošenje zaštitnih maski na aerodromu je obavezno;
• svim putnicima će biti merena temperatura;
• prtljag će biti dezinfikovan pre postavljanja na pokretnu traku;
• hotelski kapaciteti do 30.09. će biti redukovan na 50%, a od 01.10. kapacitet će biti povećan na 75%;
• putnicima će biti merena temperatura pri svakom ulasku u hotel;
• gosti će biti u obavezi da obaveste hotelski menadžment i doktora ukoliko osete bilo kakav simptom bolesti COVID-19;
• hotelski menadžment je u obavezi obavesti Egipatsko ministarstvo zdravlja za svaki pozitivan slučaj COVID-19;
• svaki hotel će imati deo za goste sa lakšom kliničkom slikom virusa COVID-19;
• putnici sa težom kliničkom slikom virus COVID-19 će biti momentalno smešteni u bolnicu;
• svi hoteli koji su otvoreni i koji će biti otvoreni moraju imati poseban sertifikat i dozvolu ministarstva zdravlja Republike Egipat;
• u autobusima za prevoz putnika koji imaju 50 sedišta, maksimum iskorišćenih sedišta će moći da bude 25 mesta;
• NAPOMINJEMO DA SE REGULATIVE VEZANE ZA PUTOVANJA MENJAJU CESTO, STOGA POSTOJI MOGUCNOST DA U MEDJUVREMENU DODJE DO ODREDJENIH PROMENA U PROTOKOLIMA O CEMU CE PUTNICI BITI OBAVESTENI:
MOLIMO PUTNIKE DA PAŽLJIVO PROČITAJU OPŠTE USLOVE PUTOVANJA AGENCIJE . MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE